• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

efteling radio weg?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter trojan222
  • Startdatum Startdatum
T

trojan222

Hoi ik heb een vraag over efteling radio. Deze is sinds een week of wat niet meer beschikbaar. Ik krijg de melding deze zender is niet toegankelijk druk op de groene knop om te bestellen. Dit vind ik raar want ik heb het meest uitgebreide pakket van UPC en ik ben me niet bewust van het feit dat er ook thema radio zenders zouden zijn die je apart kunt / moet bestellen.

Voorheen luisterde ik deze zender tijdens de laatste voeding van mijn kleine. (lekker rustgevend om de dag af te sluiten) nu ben ik maar over gestapt op classic fm.

Iemand een idee of informatie?
 
Ja, die maakt onderdeel uit van het kids pakket en niet meer van het Royaal pakket.
 
Wha flauw hoor :( Nu ja bedankt voor deze info. Ik zal maar geen discussie starten over het wegvallen die wordt elders op het forum al voldoende gevoerd.

Ik moet zeggen efteling radio is wel een leuke zender. Ik zal hem zeker missen. maar ga er echt geen extra abbo voor afsluiten.
 
echt missen hoef je hem niet wat je ken deze gratis op internet beluisteren
effe googlen dan vind je uhm zo
 
En anders met een grote antenne op je dak, kun je hem met een beetje geluk uit de lucht plukken ;)
 
trojan222 zei:
Wha flauw hoor :( Nu ja bedankt voor deze info. Ik zal maar geen discussie starten over het wegvallen die wordt elders op het forum al voldoende gevoerd.

Ik moet zeggen efteling radio is wel een leuke zender. Ik zal hem zeker missen. maar ga er echt geen extra abbo voor afsluiten.

Op de radio zelf is deze gewoon nog normaal te beluisteren, via de mediabox niet hiervoor dien je het "KidsZone" pakket af te nemen. Voor die € 5,00 krijg je dan echter wel weer zeer leuke kinderzenders waar m'n zoontje wel heel erg dol op is.
 
DarkForce zei:
. Voor die € 5,00 krijg je dan echter wel weer zeer leuke kinderzenders

Die grotendeels vroeger gewoon standaard in het Royaalpakket zaten en waar je nu ineens 5 euro per maand extra voor moet betalen (en bovenop Royaal en je analoge pakket betekent dat dus dat je maandelijks zo'n 30-35 euro aan tv kwijt bent...)
 
Vreemd dat je analoog naar Efteling Radio kan luisteren, maar er digitaal extra voor moet betalen.
 
Timvw zei:
Die grotendeels vroeger gewoon standaard in het Royaalpakket zaten en waar je nu ineens 5 euro per maand extra voor moet betalen (en bovenop Royaal en je analoge pakket betekent dat dus dat je maandelijks zo'n 30-35 euro aan tv kwijt bent...)

Inderdaad, toen ik een korte tijd geleden het pakket aanvoreg (april dit jaar) zaten er meer zenders in het pakket.
Nieuwe zender heb ik er nog niet bij zien komen. de prijs blijft echter nog steeds het zelfde.

Maak het dan mogelijk dat je elke zender kan nemen die je wilt en maak dan een x bedrag per zender.
Laat het hele pakketten principe dan los.
Nu krijgen we het kids pakket, staks een discovery pakket en een RTL pakket enz. enz.
 
Edwin78 zei:
Inderdaad, toen ik een korte tijd geleden het pakket aanvoreg (april dit jaar) zaten er meer zenders in het pakket.
Nieuwe zender heb ik er nog niet bij zien komen. de prijs blijft echter nog steeds het zelfde.

Maak het dan mogelijk dat je elke zender kan nemen die je wilt en maak dan een x bedrag per zender.
Laat het hele pakketten principe dan los.
Nu krijgen we het kids pakket, staks een discovery pakket en een RTL pakket enz. enz.
Die laatste 2 hoeven ze denk ik echt niet te flikken zonder veel commentaar. Tenzij ze de prijs verlagen. Het moet natuurlijk een keer afgelopen zijn met dat uitkleden. Dan is het ajuu DTV en gaan we weer lekker analoog kijken.
 
Terug
Bovenaan