Hallo,
Ik heb een efaxnummer gekregen en wil dat dus weleens uitproberen, maar ik krijg er niets op binnen.Je hoort toch gewoon een mailtje te krijgen met dat faxbericht als aanhangsel?
Iemand anders hier al ervaring mee?
Ik ben benieuwd,
Groeten,
Ton
Ik heb een efaxnummer gekregen en wil dat dus weleens uitproberen, maar ik krijg er niets op binnen.Je hoort toch gewoon een mailtje te krijgen met dat faxbericht als aanhangsel?
Iemand anders hier al ervaring mee?
Ik ben benieuwd,
Groeten,
Ton