- Berichten
- 9.286
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
update: per 16-03-2011 is de forum jury opgeheven. Er wordt geen maandelijkse QM-er meer gekozen. Het begrip Quality Member blijft echter bestaan. Verder is de huidige jury toegevoegd aan de QM groep.
De Forum Jury, bestaande uit cornelisvandenberg, den Tsaar, <Rico>, Robert Koopman, Robkro en triple_NL, kiest elke maand een Quality Member. Het idee hierachter is om met regelmaat een forumlid op een voetstuk te plaatsen die zich volgens de jury verdienstelijk maakt voor het forum en voor alle leden daarvan. Buiten de Eeuwige Roem om is er ook een leuk prijsje aan verbonden.
Aan het einde van het jaar wordt uit deze Quality Members een jaarwinnaar gekozen die vanzelfsprekend door alle forumleden met lof wordt overladen.
De officiële lijst van Quality Members:
De Forum Jury, bestaande uit cornelisvandenberg, den Tsaar, <Rico>, Robert Koopman, Robkro en triple_NL, kiest elke maand een Quality Member. Het idee hierachter is om met regelmaat een forumlid op een voetstuk te plaatsen die zich volgens de jury verdienstelijk maakt voor het forum en voor alle leden daarvan. Buiten de Eeuwige Roem om is er ook een leuk prijsje aan verbonden.
Aan het einde van het jaar wordt uit deze Quality Members een jaarwinnaar gekozen die vanzelfsprekend door alle forumleden met lof wordt overladen.
De officiële lijst van Quality Members:
| Januari 2010 | nvt |
| Februari 2010 | Johnny54 |
| Maart 2010 | Plankie |
| April 2010 | Sylvester(rr) |
| Mei 2010 | Devil-Strike.net |
| Juli 2010 | Apple740 |
| Augustus 2010 | Ko |
| September 2010 | MartCom |
| Oktober 2010 | Arthur29 |
| November 2010 | C0re |
| December 2010 | Flow |
Laatst bewerkt door een moderator: