• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eerste quad play-abonnementen VodafoneZiggo in aantocht

Berichten
64
Eerste quad play-abonnementen VodafoneZiggo in aantocht!

Meer info: https://www.totaaltv.nl/nieuws/eerste-quad-playabonnementen-vodafoneziggo-in-aantocht/

Zou dan ook foxsport bij zitten bij de duurste pakket (gratis)?...afwachten.
 
logisch aangezien de grote concurrent KPN dit al een tijdje heeft. Neem aan dat de pakketten wel vergelijkbaar zullen zijn en dus Fox/HBO in de premium variant zullen zitten. Maar we zullen moeten afwachten wat de 'korting' is bij Ziggo als je ook mobiel hebt of wil hebben....
 
Ik ga er van uit, dat abonnees die beide diensten afnemen, in de toekomst bijvoorbeeld dubbele mb's of belminuten krijgen bij VF. Of anderzijds bij Ziggo een hogere DL snelheid of een extra tv-pakket.
 
Toch wel weer kunstig van Totaal TV... iedere keer weten ze weer een bericht te plaatsen waarbij je uiteindelijk niets meer te weten komt dan wat je logischerwijs zelf ook al had kunnen uitzoeken/bedenken.
 
Dat valt mij ook steeds op @Creative Solution
 
Ja inderdaad, maar is me wel meer opgevallen dat die jarco kriek maar wat schrijft om een stukje te plaatsen, heeft wat van mij weg. ;D
 
Terug
Bovenaan