• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eerst een los modem toen Horizon en toen weer een los modem

Berichten
1.525
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Lezers,

Zijn er ook mensen die een losmodem hadden (meestal in de meterkast) vervolgens de Horizonbox hebben geinstaleerd en alles via de Horizon box hebben laten lopen (dus horizon als Modem gebruiken) en toch weer terug zijn gegaan naar een los modem in de (meterkast)

Zelf had ik een los modem, toen alles via Horizon, maar denk er nu aan om weer een los modem er tsuuen te (laten)plaatsen.
Iemand bekend hiermee? Voor en of nadelen?
BVD
Gr,
Rob
 
Hi Rob,

Wij hadden dezelfde situatie als jou!

Eerst alles op Horizon box en nu weer op apart modem.

Het aparte modem werkt hier voornamelijk beter voor telefonie.
Wij hadden echter het oude modem nog liggen waardoor het makkelijker ging.

Wellicht kan UPC wel een nieuwe sturen naar jou.

Hier zit het alleen in de woonkamer.
 
Hoi Dave,

Nou het oude modem heb ik ook nog in de kast, dus wat denk je zou een belletje voldoende zijn om het om te zetten? Of komen we dan in het niet werken, moeilijk veel bellen verhaal terecht?

gr, Rob
 
Hoi Rob,

Telefonisch heb ik het ook geregeld hoor ;)
Ze zeiden binnen 3 werkdagen maar vaak binnen 24 uur actief. (Binnen 1 uurtje al werkend)
 
Ik had na de overstap naar Horizon alles in 1,ook mijn oude modem nog.
Vanwege het zwakke wifi signaal,ben ik weer terug gestapt naar mijn oude modem.
Was na een telefoontje binnen een uur geregeld. ;)
 
Nou modem alweer tevoorschijn gehaald, morgen maar even bellen dan.
gr, Rob
 
Hoezo hebben jullie het over een " oud" modem. Bij bestelling van het Horizon-pakket kreeg ik er gelijk een nieuw internet/telefoon Cisco modem. Was dat bij jullie anders ??
 
Goed, goedemorgen, zojuist de HD gebeld en men gaat het overzetten.
Advies was dat ik as maandag het modem aansluit???
Ja, nou ik denk dat straks plots het signaal via Horizon weg is en dan maar gauw het modem aansluiten.
hangt al reeds in de meterkast
 
Zo dat is weer eens snel, de Cisco is weer het modem en niet de Horizon
 
Terug
Bovenaan