- Berichten
- 1.525
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Lezers,
Zijn er ook mensen die een losmodem hadden (meestal in de meterkast) vervolgens de Horizonbox hebben geinstaleerd en alles via de Horizon box hebben laten lopen (dus horizon als Modem gebruiken) en toch weer terug zijn gegaan naar een los modem in de (meterkast)
Zelf had ik een los modem, toen alles via Horizon, maar denk er nu aan om weer een los modem er tsuuen te (laten)plaatsen.
Iemand bekend hiermee? Voor en of nadelen?
BVD
Gr,
Rob
Zijn er ook mensen die een losmodem hadden (meestal in de meterkast) vervolgens de Horizonbox hebben geinstaleerd en alles via de Horizon box hebben laten lopen (dus horizon als Modem gebruiken) en toch weer terug zijn gegaan naar een los modem in de (meterkast)
Zelf had ik een los modem, toen alles via Horizon, maar denk er nu aan om weer een los modem er tsuuen te (laten)plaatsen.
Iemand bekend hiermee? Voor en of nadelen?
BVD
Gr,
Rob

