• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eenmalig 10€ korting

  • Onderwerp starter Onderwerp starter spooky067
  • Startdatum Startdatum
S

spooky067

Een vraagje, heeft iemand deze maand de 10€ korting gehad vanwege problemen met horizonbox. Zo ja, hoe kun je dit zien op de factuur. Had een brief gehad en je zou het krijgen in juli of augustus.
 
Ik weet niets van eenmalig 10 euro korting. Heb jij die gekregen van de klantenservice? Als je korting krijgt kun je dit zien in Mijn UPC: Facturen en betalingen > Betalingen.

Ik zie wel dat mijn factuur enorm hoog is deze maand (geen extra kosten gemaakt, verkeerd berekend). Heeft iemand anders daar nog last van? Esther-UPC PM gestuurd.
 
Hier stond de korting vorige maand al op de factuur.
Ze halen een ander bedrag van je rekening dan die van de factuur.

Deze maand stond er wederom ''Gratis Royaal+HD+Extra'' zenders, daaronder stond 10 euro betalen.
De regel bleek van het oude abonnement te zijn, Esther-UPC heeft dit netjes gecorrigeerd.

Edit:
Log even in op My UPC, klik dan op het menu Facturen en betalingen, kies daar voor betalingen.
Zie je daar staan: Vergoeding UPC Digital - Correctie korting
 
spooky067 zei:
Een vraagje, heeft iemand deze maand de 10€ korting gehad vanwege problemen met horizonbox. Zo ja, hoe kun je dit zien op de factuur. Had een brief gehad en je zou het krijgen in juli of augustus.
Ik heb ook die brief gehad enkele weken geleden,maar die korting is nergens te vinden.Ook niet in mijn Upc.Zal wel bellen worden hoe het zit.
 
janneman1960 zei:
Ik heb ook die brief gehad enkele weken geleden,maar die korting is nergens te vinden.Ook niet in mijn Upc.Zal wel bellen worden hoe dut zit.

Augustus is nog niet voorbij, sterker nog, moet nog beginnen :)
 
Creative Solution zei:
Augustus is nog niet voorbij, sterker nog, moet nog beginnen :)

Was alleen benieuwd of iemand de korting deze maand al had gehad en hoe het dan te zien is op de factuur.
Heb een nieuw abonnement afgesloten bij esther en een korting van 10€ voor het hele jaar en drie maanden gratis telefonie bedongen. En ik had wat moeite met het begrijpen van de factuur.
 
Ik heb de brief ook gehad.
Maar de korting nog niet.
De korting zou in juli of augustus verrekend worden.
Dus we wachten augustus nog even af.
En anders maar weer bellen.
 
Heb net de helpdesk gebeld en niemand weet iets van een brief..

geven ze gewoon aan dat ik die brief moet inscannen en opsturen.
Lijkt wel op weer een leugen van onze grote vrienden bij UPC.
 
@ All,

Er is wat onduidelijkheid over de eenmalige vergoeding van €10.00 waarvan klanten die hier recht op hebben een brief hebben ontvangen.

In de brief wordt vermeld dat deze vergoeding terug is te vinden op de factuur van juli of augustus. Ik wil jullie adviseren de factuur van augustus af te wachten. Indien ik meer informatie tot mijn beschikking krijg zal ik deze met jullie delen.
 
Terug
Bovenaan