• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Een toekomst vraag waar benieuwd naar ben:

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 47
  • Startdatum Startdatum
4

47

Loop nu al tijdje met deze vraag van wel/niet stellen maar heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken,dan komt nu de vraag;

Nu dat UPC & ZIGGO samen zijn gegaan zoals ik begrepen heb vroeg ik mij af of ze ooit zelf Hardware gaan ontwerpen/maken? o.a modems bijvoorbeeld.
 
Ze zijn nog helemaal niet samen... het is nog niet eens goedgekeurd.
En verder stel je vragen waarop nog niemand antwoord heeft. Eventuele antwoorden zijn puur speculatie.
 
Creative Solution zei:
Ze zijn nog helemaal niet samen... het is nog niet eens goedgekeurd.
En verder stel je vragen waarop nog niemand antwoord heeft. Eventuele antwoorden zijn puur speculatie.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de vraag had misschien ook wel aan alleen upc gesteld.
 
Zouden ze hier geld in kunnen zien, m.a.w. concurrentie? Dat lijkt me toch wel de kardinale vraag, de enige zelfs. Wat verwacht je er anders van? Technisch zullen ze echt niet meer in hun mars hebben dan de reeds bestaande fabrikanten.
 
Bestaat er één provider die eigen hardware ontwerpt?
Wat zou daar de meerwaarde van zijn?
Nee, ze kopen veel liever goedkoop in bulk in.
Lijkt mij ook veel verstandiger.
 
De kans is ook nog erg reëel dat ze langlopende contracten hebben lopen met de fabrikanten. Te duur om te verbreken en zelf te produceren, lijkt mij.
 
Ik dacht ook dat ze al akkoord waren gegaan :O
Maar ik vind het allemaal erg onduidelijk,
Want wat gaat er veranderen kwa abbo's ect.
Waarom duurt altijd zo vreselijk lang!?
Eerst alles aankondigen dan niks weer laten horen. :/
 
Een bedrijf kopen is niet hetzelfde als een fiets kopen hoor.....
En als de overheid moet kijken of de overname mag denk je dan echt dat één ambtenaar er even een minuutje naar kijkt?
Eer je iets merkt ben je 1-2 jaar verder dus niet adem inhouden :laugh:
 
patrykvdmeulen zei:
Ik dacht ook dat ze al akkoord waren gegaan :O

Da's geen verrassing...

Maar ik vind het allemaal erg onduidelijk,
Want wat gaat er veranderen kwa abbo's ect.

Dat weet nog niemand, buiten de strijdmakkers van Liberty Global.

Waarom duurt altijd zo vreselijk lang!?

Wees blij. Kan je in ieder geval nog van je huidige abonnement genieten :)

Eerst alles aankondigen dan niks weer laten horen. :/

O, wat zal je het dan moeilijk gaan krijgen. De uiteindelijke beslissing is pas veel later dit jaar... en moet alles nog eens geïmplementeerd worden. Zoals Robèrt al zegt... dan ben je alweer heel wat kwartalen later.
 
Terug
Bovenaan