S
schootje
Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje geleden een HDTV gekocht (Sony KDL-32U4000)
en nu ben ik aan het kijken voor digitale tv (hoeft geen HD kwaliteit)
Dat moet dan aangeloten worden op die HDTV maar ook nog dmv een losse decoder op een oudere SDTV,
maar zit met de volgende vragen
Alvast bedankt,
M.v.G. Schootje
Ik heb een tijdje geleden een HDTV gekocht (Sony KDL-32U4000)
en nu ben ik aan het kijken voor digitale tv (hoeft geen HD kwaliteit)
Dat moet dan aangeloten worden op die HDTV maar ook nog dmv een losse decoder op een oudere SDTV,
maar zit met de volgende vragen
- Wij hebben analoge tv van Cogas kabel, en dat werk via Ziggo, betekend dit dat we al digitale tv hebben maar alleen nog een Decoder nodig hebben? Want op de teletekst van het Cogas Infokanaal staat: "Tv digitaal ontvangt u gratis bij uw kabel abbonoment"
maar als ik de TV op digtale stand zet, dan ontvangt die wel kanalen (20) maar die zijn gewoon zwart, - De tv heeft een CI slot, ik heb gelezen dat ziggo CI+ CAM's wil/gaat uitbrengen, is dit het wachten waard? en voor hoeverre zou dat compatible zijn met CI,
of gewoon een Alphacrypt classic kopen? - En moet je voor 2 smartcards 2 keer betalen? ook als je alleen het standaart abbo hebt?
Alvast bedankt,
M.v.G. Schootje
,
