• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

een nieuwe zender Horse Lifestyle

  • Onderwerp starter Onderwerp starter funrider
  • Startdatum Startdatum
F

funrider

Ik zag net op een tweetal blogs dat er een grote kans is dat er ook een paarden zender later dit jaar erbij gaat komen. Niks voor mij maar dat jullie het even weten.

officiele Nederlandstalige website: https://www.horselifestyle.tv

bronnen:
https://digitaletv.wordpress.com/2011/08/10/nieuwe-zender-horse-lifestyle-start-dit-najaar/
https://www.dutchdreambox.nl/?p=1990
 
Moet niet gekker worden!!
ze zouden eens een paar echt interessante zenders moeten gaan doorgeven!!

Paarden...., alleen als stoofvlees en biefstuk zijn ze de moeite waard!
 
::)Dat ze eerst eens zorgen voor fatsoenlijk beeld minder storingen behoorlijk geluid(dd5.1 op ned 1 2 3 rtl en sbbs zender is gewoon bagger) en voor wat meer algemenen zenders met meer hd content ipv al die flauwekulzenders zoals fashiontv enz enz
 
Straks komt het 'Watching Paint Dry' kanaal op de kabel. Ik hoop dat het niet op de kabel komt. als het wel op de kabel komt, gooi het in een extra pakket.
 
Eindelijk een leuke zender erbij.Het western rijden in Nederland en de omliggende landen zijn erg in opkomst.Gelukkig niet weer een muziek zender erbij.Nu nog OLN en CMT
 
hier in eindhoven heb ik zelde storingen op het HD beeld dus kan ook aan jou bekabeling liggen.
Verder geeft UPC alles 1:1 door wat ze krijgen aangeboden van Ned 1,2en3 en RTL en SBS.
Dus is het beeld slecht en DD5.1 bagger dan moet je bij hun zijn en niet bij UPC.

johnsmeets zei:
::)Dat ze eerst eens zorgen voor fatsoenlijk beeld minder storingen behoorlijk geluid(dd5.1 op ned 1 2 3 rtl en sbbs zender is gewoon bagger) en voor wat meer algemenen zenders met meer hd content ipv al die flauwekulzenders zoals fashiontv enz enz
 
guppje25 zei:
hier in eindhoven heb ik zelde storingen op het HD beeld dus kan ook aan jou bekabeling liggen.
Verder geeft UPC alles 1:1 door wat ze krijgen aangeboden van Ned 1,2en3 en RTL en SBS.
Dus is het beeld slecht en DD5.1 bagger dan moet je bij hun zijn en niet bij UPC.
Ik denk dat er wel meer factoren meespelen als alleen dat ;)
Met andere woorden het kan ook aan UPC liggen.
 
guppje25 zei:
hier in eindhoven heb ik zelde storingen op het HD beeld dus kan ook aan jou bekabeling liggen.
Verder geeft UPC alles 1:1 door wat ze krijgen aangeboden van Ned 1,2en3 en RTL en SBS.
Dus is het beeld slecht en DD5.1 bagger dan moet je bij hun zijn en niet bij UPC.
Nee hoor ik moet bij upc zijn als het niet aan hun ligt moeten ze zorgen dat het goed word doorgegeven
Mijn kabels zijn compleet 3x gecontroleerd door upc monteurs

Dat dolby digital verhaal dat was bij de vorige philips box goed alleen te hard en was standaard in te stellen, na update van upc , is het niet meer standaard in te stellen en het geluid is geknepen en bagger
Het beeld de storingen zijn de laatste paar weken opgelost .
 
Terug
Bovenaan