• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Een en Canvas op dit moment in SD resolutie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
6.349
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik maak toch maar even een apart topic aan zoals gemeld door mij in dit topic https://ziggoforum.nl/topics/50211/ op dit moment op de HD kanalen van een en canvas in SD resolutie zie aldaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch handig zo'n actuele meldingen lijst van Upc. Nog steeds na jaaaaaren hetzelfde geneuzel. Word weer is tijd dat Coax dit weer op pakt bij komend overleg. Mijn part ook op televisie een actuele meldinglijst, moet dan wel consequent bijgewerkt worden.
 
Ik zie nu via de Horizon op kanaal 40 en 41 ook duidelijk dat de 2 Belgische HD zenders in SD worden doorgegeven. Zal wel een storing zijn.

Komt goed! :)
 
Jammer genoeg was dat vanmiddag al toen ik de vuelta via de Belg wou bekijken.
 
Dat wordt toch ook op Eurosport HD uitgezonden?
 
Ik zat naar The Killing te kijken en zag het ook gelijk.

Ligt aan UPC, want mijn moeder heeft Caiway en daar worden wel de HD versies doorgegeven .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan