A
AlbertStr
Krijg je een aantal jaren geleden de Horizon G7400. (een verouderd UPC-model)_ Vanaf het begin al problemen. Nooit geklaagd(stom).
1ste probleem: Installatie duurt 10 seconden volgens handleiding).
Bij mij ruim een half uur.
2de probleem: schakelen tussen zenders gaat vaak mis: scherm blijft zwart.
3de probleem:Schakelen tussen zenders: vaak trillend geluid.
4de probleem: In het menu 'schakelen' gaat heel traag. Je wilt iets maar, geen reactie. Dus klik je nóg eens. Dan ben je gelijk twee items te ver.
5de probleem: Menu>Mijn media>Apps...... werkte dat maar: Nadat ik Appos ki9es en op OK klik... kom ik gewoon terug op de zender en NIET op Apps.
Al-met-al........ een waardeloos apparaat!!! De G7400 is gerefurbished. Die aanduiding al, is voor mij voldoende om Ziggo te beschuldigen van oplichting.
IK ... en vele anderen willen een NIEUW apparaat en niet zo'n afgekeurd en gerepareerd UPC-gedrocht.
Ze zijn nog niet van mij af. Via Twitter en Facebook is een vrije val van Ziggo zo bewerkstelligd.
1ste probleem: Installatie duurt 10 seconden volgens handleiding).
Bij mij ruim een half uur.
2de probleem: schakelen tussen zenders gaat vaak mis: scherm blijft zwart.
3de probleem:Schakelen tussen zenders: vaak trillend geluid.
4de probleem: In het menu 'schakelen' gaat heel traag. Je wilt iets maar, geen reactie. Dus klik je nóg eens. Dan ben je gelijk twee items te ver.
5de probleem: Menu>Mijn media>Apps...... werkte dat maar: Nadat ik Appos ki9es en op OK klik... kom ik gewoon terug op de zender en NIET op Apps.
Al-met-al........ een waardeloos apparaat!!! De G7400 is gerefurbished. Die aanduiding al, is voor mij voldoende om Ziggo te beschuldigen van oplichting.
IK ... en vele anderen willen een NIEUW apparaat en niet zo'n afgekeurd en gerepareerd UPC-gedrocht.
Ze zijn nog niet van mij af. Via Twitter en Facebook is een vrije val van Ziggo zo bewerkstelligd.