R
RoN-Mkbl
Ik ben uitermate benieuwd of er gebruikers zijn van de mobiele internetverbinding via GPRS-EDGE en hoe de kwaliteit bevalt binnen Nederland en eventueel de EU.
Heeft iemand enig idee wat er met het Multikabel EDGE aanbod gebeurt, nu Telfort alle gebruikers naar KPN/UMTS omzet ? Multikabel koopt de EDGE capaciteit in van Telfort volgens mij, Telfort was de enige provider die de EDGE-technologie binnen Nederland levert (leverde)
Heeft iemand enig idee wat er met het Multikabel EDGE aanbod gebeurt, nu Telfort alle gebruikers naar KPN/UMTS omzet ? Multikabel koopt de EDGE capaciteit in van Telfort volgens mij, Telfort was de enige provider die de EDGE-technologie binnen Nederland levert (leverde)