J
Joosje48
Ja ja het is niet te geloven maar wij zijn sinds donderdag de "gelukkige" gebruikers van 2......... ja je leest het goed 2 mediaboxen.
De eerste kregen we na veel ge- OH
omdat UPC ons "vergeten"was.
Alle buren hadden er al een en wij niet ( toch hebben de buren dezelfde postcode wat normaal is in een flat
) en 2 weken terug kregen wij DE BRIEF van UPC waarin stond dat de mediabox thuisbezorgd zou worden. En inderdaad jawel hoor nu hebben we er 2!!!!!!!
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze er achter komen want betalen doe ik maar voor 1 !!!!!!! 
En ze werken ook nog allebei !!!!!! Alleen het ons beloofde sportkanaal zit er bij geen van 2en op.
De eerste kregen we na veel ge- OH
omdat UPC ons "vergeten"was.
Alle buren hadden er al een en wij niet ( toch hebben de buren dezelfde postcode wat normaal is in een flat
) en 2 weken terug kregen wij DE BRIEF van UPC waarin stond dat de mediabox thuisbezorgd zou worden. En inderdaad jawel hoor nu hebben we er 2!!!!!!!
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze er achter komen want betalen doe ik maar voor 1 !!!!!!! 
En ze werken ook nog allebei !!!!!! Alleen het ons beloofde sportkanaal zit er bij geen van 2en op.