D
diego999
Zijn er nog steeds mensen die last hebben van de e52 foutmelding ??
Ik kan nog steeds bepaalde zenders niet ontvangen.. kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen ?
Ik heb al 1000 keer mijn ontvanger aan en uit gezet en terug naar fabrieksinstellingen gezet, 1000 keer nieuwe zenders gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar,,
mijn postcode is 4708
Kan iemand mij helpen ?
groeten en alvast bedankt!!
Diego
Ik kan nog steeds bepaalde zenders niet ontvangen.. kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen ?
Ik heb al 1000 keer mijn ontvanger aan en uit gezet en terug naar fabrieksinstellingen gezet, 1000 keer nieuwe zenders gezocht maar ik krijg het niet voor elkaar,,
mijn postcode is 4708
Kan iemand mij helpen ?
groeten en alvast bedankt!!
Diego