K
koz
Wij hadden afgelopen vrijdagavond een E48 storing.
Alle zenders waren weg. ("geen signaal"). Na een kwartier was het weer goed.
Vanavond rond 19:00 uur gebeurde hetzelfde weer.
En ook vanavond rond 10:00 uur.
We hebben sinds twee maanden een Humax PVR en nooit eerder iets dergelijks gehad.
Waar kan dit aan liggen ?
Alle zenders waren weg. ("geen signaal"). Na een kwartier was het weer goed.
Vanavond rond 19:00 uur gebeurde hetzelfde weer.
En ook vanavond rond 10:00 uur.
We hebben sinds twee maanden een Humax PVR en nooit eerder iets dergelijks gehad.
Waar kan dit aan liggen ?