• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E48 geen signaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TomasNL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TomasNL

Ik hoop dat dit het goede gedeelte van het forum is om deze vraag te stellen...

Wegens verbouwingen beneden heb ik sinds een paar dagen het digitale kastje (plus tv etc) wat normaal beneden staat boven aangesloten. Nu is mijn probleem dat ik bij sommige zenders een ''E48 geen signaal'' krijg. Het gaat om comedy central, net5 en eredivisie live 1, het rare is dat eredivisie live 2 3 en 4 het wel gewoon doen. Beneden had ik hier geen last van...

Moet ik misschien iets instellen, of is er iets anders wat ik kan doen?

Alvast bedankt!

Tomas
 
Beneden had ik hier geen last van...
Hoe langer de kabel naar boven, hoe groter de kans op kwaliteitsverlies door interferentie op bepaalde frequenties. Dit kan voorkomen worden door een betere kabel te gebruiken, met het KabelKeurmerk, ook zodat het signaal niet verzwakt wordt.
Interferentie is vooral te herkennen als bepaalde zenders wél storing geven en andere niet. De storende zenders zitten dan rond de frequentie van het storende signaal (vaak, ironisch, van Digitenne).
 
Bedankt voor je reactie. Op wat voor kabel doel jij precies, en waar is die te kopen?
 
Idem dito

Ik heb hetzelfde probleem met de zenders 13th Street en misdaadnet.
Deze zitten op 666.000 Mhz dus íets stoort op die frequentie.

Waar kan ik een goede kabel vinden die dit soort interferentie voorkomt??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan