Plotseling ontbrak het mij aan een aantal zenders, waaronder twee HD zenders, op het scherm kwam de mededeling E48-32 Geen signaal. Na ruggespraak met de helpdesk heb ik de Humax stroomloos gemaakt en losgekoppeld van de HDMI kabel en de smartcard eruit. 5 minuten gewacht daarna weer aangesloten en aangezet. Via het menu terug gegaan naar de fabrieksinstellingen en opnieuw zenders laten zoeken. Daarna de card er weer in en jawel alles werkt weer alsof er niets aan de hand was.
Vraag: Wat is hier de oorzaak van geweest? Iemand meer van deze ervaringen? Aan mijn huisinstallatie is niets veranderd.
Vraag: Wat is hier de oorzaak van geweest? Iemand meer van deze ervaringen? Aan mijn huisinstallatie is niets veranderd.
