A
André Stelling
Was ff met vakantie, schoonmoeder zorgde voor de katten en dus weer van alles kapot..
TV met HD Colorado op slaapkamer, vele zenders opeens een E37-32.
Ik lees hier en sub fora veel over dit probleem en dus wat geknutseld.
Kaartje resetten via je Ziggo account (15 mins) werkt niet.
Decoder 230 V + coax + kaart, eruit, andere erin, heb er 3, werkt niet.
Schoonmoeder gedumpd op puinstort, werkt niet.
Ziggo storingsmeldingen op mijn postcode bekeken:
Interessant tevens vanwege het onvermogen om in correct Nederlands te kunnen schrijven:
Ik citeer:
"Signaalstoring bij ZiggoEr is een update geweest voor de Cisco Interactieve ontvangers. Hierdoor kunt u problemen ervaren met uw ontvangen.
Wij adviseren u de ontvanger 10 seconden los te koppelen van het stroom en eventueel de fabrieksinstellingen te herstellen. Hiervoor kunt u uw handleiding raadplegen of kijken op www.ziggo.nl. Onze excuses voor het ongemak."
Status:onopgelostStart:25 maart, 11.28 uurVerwacht einde: nog niet beschikbaar
Dit wil dus zeggen dat die zgn Cisco update imho ook andere decoders naar de klooten helpt.
Mijn oplossing: TV en Decoder beiden terugzetten naar Fabrieksinstellingen en alles werkt weer.
Schoonmoeder ook nog ff teruggehaald, iedereen blij
TV met HD Colorado op slaapkamer, vele zenders opeens een E37-32.
Ik lees hier en sub fora veel over dit probleem en dus wat geknutseld.
Kaartje resetten via je Ziggo account (15 mins) werkt niet.
Decoder 230 V + coax + kaart, eruit, andere erin, heb er 3, werkt niet.
Schoonmoeder gedumpd op puinstort, werkt niet.
Ziggo storingsmeldingen op mijn postcode bekeken:
Interessant tevens vanwege het onvermogen om in correct Nederlands te kunnen schrijven:
Ik citeer:
"Signaalstoring bij ZiggoEr is een update geweest voor de Cisco Interactieve ontvangers. Hierdoor kunt u problemen ervaren met uw ontvangen.
Wij adviseren u de ontvanger 10 seconden los te koppelen van het stroom en eventueel de fabrieksinstellingen te herstellen. Hiervoor kunt u uw handleiding raadplegen of kijken op www.ziggo.nl. Onze excuses voor het ongemak."
Status:onopgelostStart:25 maart, 11.28 uurVerwacht einde: nog niet beschikbaar
Dit wil dus zeggen dat die zgn Cisco update imho ook andere decoders naar de klooten helpt.
Mijn oplossing: TV en Decoder beiden terugzetten naar Fabrieksinstellingen en alles werkt weer.
Schoonmoeder ook nog ff teruggehaald, iedereen blij
