• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E37-32 foutmelding.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TVAS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TVAS

Ik heb momenteel een E37-32 foutmelding op SBS 6. Plus een paar opvolgende zenders.
 
Nog iets bijzonders gedaan of ging het vanzelf over. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die foutcode E37-32 nu precies inhoud. Sinds de PVR's zijn er allemaal van die dubbele nummers in gebruik zonder dat mij een lijstje bekend is met een nadere verklaring wat al die codes voorstellen.
 
E37-32

Het error nummer E37-32 ontstaat indien er naar een kanaal gezapt wordt, waarvan het service ID niet voorkomt in de PAT van de betreffende Transportstream, of de PAT ontbreekt van betreffende TS.

De betekenis van de error is dus wel duidelijk, de oorzaak echter niet. Het probleem kan ook voorkomen als de data in de Database niet juist was / invalid / corrupted, verminking van de data in de live-stream zou door CRC controle niet mogen leiden tot een dergelijke fout melding.
 
Nog iets bijzonders gedaan of ging het vanzelf over. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die foutcode E37-32 nu precies inhoud. Sinds de PVR's zijn er allemaal van die dubbele nummers in gebruik zonder dat mij een lijstje bekend is met een nadere verklaring wat al die codes voorstellen.

Toen het wat langer duurde, dat ik weer SBS 6 aankon, heb ik een aantal seconden de stroom er vanaf gehaald middels de aan/uitknop aan de achterzijde. Na het opnieuw opstarten, was alles weer OK.
 
Ik heb het zelfde probleem, maar alleen als de Humax aan het opnemen is. Gisteren de opname gestopt en toen werkte het weer. Het probleem is er wel sinds alles is overgegaan naar Ziggo ipv Casema.
 
foutmelding E37-32

Sinds gisteren heb ik op 2 zenders de foutmelding E37-32. het betreft de volgende zenders:

12 zenderoverzicht
17 shopzolsuus

alle andere zenders doen het gewoon. ik kijk via de samsung pvr 850.

Ik heb de stroom er al afgehad en ook de aan en uit knop gebruikt. de foutmelding blijft echter bestaan.
miin vraag is gaat die foutemelding uit zichzelf weg of kan ik nog wat anders proberen?

groet harry
 
je zou nog een factory default / terug naar fabrieksinstellingen proberen.
Je moet dan wel een hersintallatie uitvoeren en je raakt verder je fav-lijst kwijt. Pincode moet ook opnieuw worden ingesteld als je deze hebt aangepast
 
heb reset gedaan. en de zenders doen het weer. Dank voor je tip Anoniem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan