G
gjstroom
Ik heb meerdere smartcards oa 1 oude paarse Multikabel kaart (zit zelf in ex Casema gebied). Met de Multikabel kaart valt het mij op dat ik hier geen E19 meldingen op krijg bij aanzetten van de decoder, wat met de zwart/oranje en de grijze Casema kaart eigenlijk dagelijks voorkomt.
Ook krijg ik bij kanalen als Film1 (waar ik geen abonnenment op heb) op de Multikabel kaart een E30 en op de Casema kaart een E19.
Waarom dit verschil
Ook krijg ik bij kanalen als Film1 (waar ik geen abonnenment op heb) op de Multikabel kaart een E30 en op de Casema kaart een E19.
Waarom dit verschil

