• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E30 vs E19

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gjstroom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gjstroom

Ik heb meerdere smartcards oa 1 oude paarse Multikabel kaart (zit zelf in ex Casema gebied). Met de Multikabel kaart valt het mij op dat ik hier geen E19 meldingen op krijg bij aanzetten van de decoder, wat met de zwart/oranje en de grijze Casema kaart eigenlijk dagelijks voorkomt.
Ook krijg ik bij kanalen als Film1 (waar ik geen abonnenment op heb) op de Multikabel kaart een E30 en op de Casema kaart een E19.
Waarom dit verschil ???
 
Ik heb meerdere smartcards oa 1 oude paarse Multikabel kaart (zit zelf in ex Casema gebied). Met de Multikabel kaart valt het mij op dat ik hier geen E19 meldingen op krijg bij aanzetten van de decoder, wat met de zwart/oranje en de grijze Casema kaart eigenlijk dagelijks voorkomt.
Ook krijg ik bij kanalen als Film1 (waar ik geen abonnenment op heb) op de Multikabel kaart een E30 en op de Casema kaart een E19.
Waarom dit verschil ???

Dat verschil zit in de software van de decoder. Zoals ik het begrepen heb onzejongens van DTV wordt de rechten-melding foutief geïnterpeteerd door de decoder en krijg je een E30 ipv E19/E16 :)

Hoe het verder technisch in elkaar zit weet ik niet......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan