• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E30-4 Even geduld a.u.b.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter -Stephan-
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

-Stephan-

Sinds de netwerk-switch krijg ik af en toe deze melding op mijn Humax PVR als ik van het bekijken van een opname terugschakel naar tv. Het beeld is dan verder zwart. Het kan dan even duren tot ik weer beeld heb, dat varieert van zo'n 15 seconden tot een minuut. Ik heb het overigens alleen ervaren als de PVR ingeschakeld stond op RTL4. Is al met al natuurlijk niet heeel erg, maar het hoort niet. Ik ben dit probleem verder nog niet tegengekomen op dit forum. Herkent iemand dit probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan