Soms veschijnt er heel kort een E19 melding als ik een andere gluidskanaal kies bij bv Arte, het gebeurd vooral als ik snel schakel tussen 2 kanalen.
Toen heb ik de smartcard even verwijderd en de stroom van de decoder gehaald en toen ik de smartcard weer terug plaatste verscheen er de melding smardcard defect, ik heb de card er weer uitgehaald en even schoongemaakt en toen werkte die weer. De eerste keer dat ik dat deed kreeg ik zelfs een melding dat er geen kanalen beschikbaar waren en moest ik op ok klikken om kanalen te zoen, daarna was mijn favorieten lijst leeg terwijl dat normaal alleen gebeurd bij fabrieksinstellingen.
Omdat ik de favorietenlijst toch al kwijt was heb ik maar fabrieksinstingen gedaan maar dat heeft de E19 melding niet opgelost.
zijn er mensen die dit probleem herkennen?
groet,
Twigger
Toen heb ik de smartcard even verwijderd en de stroom van de decoder gehaald en toen ik de smartcard weer terug plaatste verscheen er de melding smardcard defect, ik heb de card er weer uitgehaald en even schoongemaakt en toen werkte die weer. De eerste keer dat ik dat deed kreeg ik zelfs een melding dat er geen kanalen beschikbaar waren en moest ik op ok klikken om kanalen te zoen, daarna was mijn favorieten lijst leeg terwijl dat normaal alleen gebeurd bij fabrieksinstellingen.
Omdat ik de favorietenlijst toch al kwijt was heb ik maar fabrieksinstingen gedaan maar dat heeft de E19 melding niet opgelost.
zijn er mensen die dit probleem herkennen?
groet,
Twigger
nooit meer!!! die kunnen en weten niks. Ik heb daar genoeg geld onnodig aan uitgegeven een paar jaar geleden.