• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E19-4 melding via @home digitale TV op Siemens M750C IR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Blek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Blek

Sinds afgelopen Woensdag (16 april 2008) is het weer mis. Zelfde euvel volgens mij.
Heb eea met @home besproken, ze sturen een nieuwe smart kaart, maar volgens mij zal dit niet werken.
Ik heb de medewerkers van @home gewezen op dit forum.
Graag zou ik vernemen of er meer problemen zijn.


Groeten, Blek,
Regio Almelo.
 
Er zijn meer problemen bekend. Siemens heeft het probleem in onderzoek, maar nog geen oorzaak gevonden.
 
Ik blijf het vreemd vinden dat de oorzaak bij Siemens wordt gezocht, terwijl de decoder maandenlang zonder problemen heeft gewerkt en bovendien tijdenlang met dezelfde firmware in het Casema-gebied niet goed werkte en in het @home-gebied wel goed.

Hopelijk komt er ooit nog een oplossing. Het is dat is eigenlijk amper van zender wissel en bijna alles opneem, anders had ik de Siemens allang de vuilnisbak in gesmeten.
 
Ik blijf het vreemd vinden dat de oorzaak bij Siemens wordt gezocht, terwijl de decoder maandenlang zonder problemen heeft gewerkt en bovendien tijdenlang met dezelfde firmware in het Casema-gebied niet goed werkte en in het @home-gebied wel goed.

Hopelijk komt er ooit nog een oplossing. Het is dat is eigenlijk amper van zender wissel en bijna alles opneem, anders had ik de Siemens allang de vuilnisbak in gesmeten.


De oorzaak van het E34 probleem bij Casema is onderzocht door Siemens en moet worden toegeschreven aan de ontvanger. We weten op grond hiervan ook waarom het probleem niet ontstaat bij @Home.

De oorzaak van het E19 bij @Home is vanaf vorige week in onderzoek bij Siemens, wij hebben daarvoor de benodigde informatie en ondersteuning gegeven, maar over de oorzaak is nog geen uitsluitsel. Wij weten wel in welke richting er gezocht moet worden maar het eerste onderzoek heeft ons vermoeden nog niet bevestigd.
 
E19-4 melding

Heb na contact met @home een nieuwe smart card gekregen, na het plaatsen wel direct toegang.
Mogelijk toch een smartcard error.

Wordt vervolgt.

Groeten, Blek
 
Niewe smart card

De nieuwe smart card is nu 4 dagen in gebruik.
Geen storing meer gehad.
Dus blijkbaar een Card probleem.
 
De nieuwe smart card is nu 4 dagen in gebruik.
Geen storing meer gehad.
Dus blijkbaar een Card probleem.
Heb je nu nog alle (dus ook die je niet normaal hebt) kanalen met je kaart??

(dit voor het geval je nu nog in de periode zit dat je kaart nog niet geactiveerd is voor je normale pakket, bij een nieuwe kaart heb je altijd 2 weken of zo alle kanalen)
 
precies, laat ons over 2 weken even weten of het nog steeds zonder problemen werkt.
 
Nieuwe kaart ivm E19-4 foutmelding

Na het einde van de 14 dagen toegang tot alle zenders is er nog geen E19-4 foutmelding weer geweest. Blijkbaar was er toch iets met de smart-card.
Mijn Buurman heeft ook een M750 en heeft de afgelopen maaand ook geen probleem gehad.

Groetjes, Blek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan