B
Blek
Sinds afgelopen Woensdag (16 april 200
is het weer mis. Zelfde euvel volgens mij.
Heb eea met @home besproken, ze sturen een nieuwe smart kaart, maar volgens mij zal dit niet werken.
Ik heb de medewerkers van @home gewezen op dit forum.
Graag zou ik vernemen of er meer problemen zijn.
Groeten, Blek,
Regio Almelo.
is het weer mis. Zelfde euvel volgens mij.Heb eea met @home besproken, ze sturen een nieuwe smart kaart, maar volgens mij zal dit niet werken.
Ik heb de medewerkers van @home gewezen op dit forum.
Graag zou ik vernemen of er meer problemen zijn.
Groeten, Blek,
Regio Almelo.