E16-4 melding op kanaal welk WEL in mijn pakket zit.
Storingsmelding op Philips smart TV 2012 (Ziggo gecertificeerd).
Regelmatig krijg ik de E16-4 melding als ik naar een ander kanaal zap.
Het betreffende kanaal zit WEL in mijn pakket, dus de melding is NIET van toepassing.
Alle maar dan ook alle mogelijke oplossingen en aanbevelingen van de Ziggo site zijn al opgevolgd en uitgevoerd.
De Ziggo monteur is diverse malen thuis geweest, hij kan er niets aan doen.
Ook de klantenservice van Ziggo kan er niets meer aan doen.
Het werd "opgelost" met een gratis Humax decoder met harde schijf!!
Alle merken Ci+ modules uitgetest, nieuwe smartcard erin (ook de nieuwste gele sticker), helpt niets.
Philips is ook geweest en heeft zijn nieuwste toestel bij mij thuis uitgetest, OOK OP DIT TESTTOESTEL DEZELFDE E-16 MELDING.
Uiteraard zegt de ene dat het aan de ander ligt.
Op een losse Humax decoder is deze melding er niet.
Bij wie o wie klinkt mijn verhaal bekend en kan mij helpen of heeft een tip?
Storingsmelding op Philips smart TV 2012 (Ziggo gecertificeerd).
Regelmatig krijg ik de E16-4 melding als ik naar een ander kanaal zap.
Het betreffende kanaal zit WEL in mijn pakket, dus de melding is NIET van toepassing.
Alle maar dan ook alle mogelijke oplossingen en aanbevelingen van de Ziggo site zijn al opgevolgd en uitgevoerd.
De Ziggo monteur is diverse malen thuis geweest, hij kan er niets aan doen.
Ook de klantenservice van Ziggo kan er niets meer aan doen.
Het werd "opgelost" met een gratis Humax decoder met harde schijf!!
Alle merken Ci+ modules uitgetest, nieuwe smartcard erin (ook de nieuwste gele sticker), helpt niets.
Philips is ook geweest en heeft zijn nieuwste toestel bij mij thuis uitgetest, OOK OP DIT TESTTOESTEL DEZELFDE E-16 MELDING.
Uiteraard zegt de ene dat het aan de ander ligt.
Op een losse Humax decoder is deze melding er niet.
Bij wie o wie klinkt mijn verhaal bekend en kan mij helpen of heeft een tip?