• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E100-4 Service is momenteel versleuteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

siem86

Hallo iedereen,

Ik heb op mijn tv problemen met de zenders. Ik heb alleen op Ned 1 beeld en als ik verder zap, dan heb ik bij de andere zenders deze melding E100-4 Service is momenteel versleuteld.. Ik heb de decoder al gereset en de stroom eraf gehad, maar dat heeft niks geholpen..

Verder heb ik een andere smartcard gebruikt en toen werkte alles wel gewoon is mijn andere smartcard nu kapot ? Weet iemand wat ik kan doen ? Ik heb geen zin om steeds die smartcard van de woonkamer naar boven mee te nemen..

Hoop dat iemand mij kan helpen..

Groetjes Siem
 
Misschien de smartcard opnieuw activeren in uw Mijn Ziggo pagina het is maar een idee.... maar wie weet...:idea:
 
Dank u wel voor het antwoorden, maar als ik dat zelfde nummer weer invoer op mijn ziggo, dan geeft ie aan dat die al geregistreerd is. :roll:
 
Heractiveren is een andere keuze dan opvoeren
 
Wandelaar bedoelt bij Mijn Ziggo→Mijn Instellingen→Smartcard. Er zit daar een herstelknop waarmee je de smartcard opnieuw activeert. Dit is alleen voor E16, E19 en E30, ik durf niet te zeggen of dit ook helpt bij E100.
 
Ohh okay, dan moet ik dat maar eens proberen.. Ik weet ook niet of dat gaat werken :roll:

Ik heb op herstel geklikt en de ontvanger en de tv aangezet en na 15 minuten moet ik kijken of alles in orde is :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie zijn te gek :applause::mrgreen:
Het is gelukt yesssss :pompom:
Bedankt voor jullie hulp.. Super .. Dit waardeer ik heel erg.. :pompom::applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan