E06-4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teun1962

Forum Gebruiker
Berichten
2
Ik krijg de melding E06-4 met daarbij dat de kaart er niet goed inzit of dan ik hem moet afstoffen? Kan dat op storing bij Ziggo duiden of kan het zijn dat de kaart stuk is? Overigens deze melding nog nooit gehad.
 

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Maar heb je de smartcard er ook al dan eens uitgehaald en er weer opnieuw ingedaan? Ik heb ook wel eens zo'n soort melding gehad, en het er opnieuw indoen van de smartcard hielp. :-P
 
Topicstarter
Topicstarter
T

Teun1962

Forum Gebruiker
Berichten
2
heb ik inmiddels gedaan en zowaar deed hij het weer. Toch bedankt voor jouw reactie.
 

Gerritv

Forum Gebruiker
Berichten
17
Bel gewoon Ziggo, krijg je waarschijnlijk een nieuw kaartje van hen

zie hier
HTML:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=472875#post472875
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan