• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E! Nederlands ondertiteld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter erwin969
  • Startdatum Startdatum
E

erwin969

Ik kom er net achter dat ook E! nu Nederlands is ondertiteld. Erg handig.
 
philly zei:
Alleen jammer dat UPC vanaf april E! van UPC Digital haalt.....

Dat moet ik eerst nog maar eens zien. Ze zullen het heus niet voor niets nu ineens met ondertiteling doorgeven, wellicht om het nog aantrekkelijker te maken voor de kijker.
 
erwin969 zei:
Dat moet ik eerst nog maar eens zien. Ze zullen het heus niet voor niets nu ineens met ondertiteling doorgeven, wellicht om het nog aantrekkelijker te maken voor de kijker.

Ja idd dacht zal wel aan mij liggen, maar ben niet de eenigste gelukkig.
 
Terug
Bovenaan