- Berichten
- 346
Hoe gaat dat straks met de e-mailadressen? Wordt dit straks allemaal [email protected] ?? of blijven de oude adressen bestaam (wat ook wel raar is)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk, hadden ze kunnen doen, of zelfs gewoon zeggen dat ze per een bepaalde datum niet meer bruikbaar zijn, maar gelukkig hebben ze gekozen om dat niet te doen zodat iedereen zijn bestaande email-adres kan blijven gebruiken. De meeste mensen moeten er niet aan denken om van email-adres te wisselen. Die paar instanties die je dat meldt zijn meestal niet het ergste, maar vrienden/kennissen is veel lastiger. Daarom ben ik blij dat er voor de klanten niets hoeft te veranderen als ze dat zelf niet willen.In theorie zou Ziggo het wel om kunnen zetten en een jaar lang beide adressen handhaven waarbij alle post naar bijv. [email protected] automatisch wordt doorgestuurd naar [email protected]. Zo hebben alle instantie een jaar lang de tijd om e.e.a. aan te passen op briefpapier etc.