E-mailadres toevoegen niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonas Nu

Forum Gebruiker
Berichten
2
Om gebruik te maken van Ziggo nieuwsgroepen, heb ik een e-mailadres van Ziggo nodig. Omdat ik deze nog niet bezit, (maar wel klant ben; alles-in-1 Plus) heb ik geprobeerd een e-mailadres aan te maken onder Mijn Ziggo > E-mailinstellingen.

Als ik bij stap 2 (Bevestiging) op 'verder' klik, Krijg ik de in het rood vermelde error: 'We hebben dit account niet gevonden'. Vreemd omdat ik dus gewoon klant ben, een account heb en dus gegevens heb om in te loggen op Mijn Ziggo.

Graag hulp!

Dank vast, Jonas
 

menno47

Forum Gebruiker
Berichten
1.830
als je pas net klant bent bij Ziggo, moet je een paar dagen wachten voordat alles in het systeem is verwerkt.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

Jonas Nu

Forum Gebruiker
Berichten
2
Dat kan ik me voorstellen, maar ben al klant sinds begin 2011. We hebben echter altijd gebruik gemaakt van webmail (HetNet, Hotmail), en nooit van Ziggo-mail. Ik vermoed dat daar het euvel ligt?
 

menno47

Forum Gebruiker
Berichten
1.830
Dat kan ik me voorstellen, maar ben al klant sinds begin 2011. We hebben echter altijd gebruik gemaakt van webmail (HetNet, Hotmail), en nooit van Ziggo-mail. Ik vermoed dat daar het euvel ligt?
Als je toen geen account bij Mijn Ziggo hebt aangemaakt, kan het kloppen dat je nu niet direct een mailaccount kunt aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan