• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

e-mail: verbinding actief geweigerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Boneless

Ik krijg op beide mailadressen van Ziggo (@quicknet.nl) sinds een half uur de volgende meldingen, verder werkt alles (internet, telef, tv) prima. Wat betekent deze melding?

!19-7-2013, 22:07:47: FETCH - Verbinding maken met POP3-server pop.quicknet.nl op poort 110
!19-7-2013, 22:07:48: FETCH - Kon geen verbinding maken met server. Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd
 
En wat gebeurt er als je pop.ziggo.nl gebruikt? Daar zit een ander IP-adres achter en ik zóu me kunnen voorstellen dat Ziggo die oude hostnamen zo langzamerhand buiten gebruik gaat stellen (of misschien is daar gewoon een storing op...).
 
Die meldingen heb ik ook wel eens en meestal verdwijnen ze na een tijdje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan