H
Heriet
Beste,
Ik zit in Engeland op een netwerk....alles werkt gewoon ik kan alleen geen e-mail versturen want dan krijg ik deze melding:
Bij taak POP3.quicknet.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x80042109) opgetreden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Komt dit omdat ik in het buitenland zit....mail heeft het altijd goed gedaan....of kan je deze mail in het buitenland niet gebruiken....is er misschien een adere manier om deze wel te gebruiken....
Ik hoop snel van jullie te horen...
Grt Frank
Ik zit in Engeland op een netwerk....alles werkt gewoon ik kan alleen geen e-mail versturen want dan krijg ik deze melding:
Bij taak POP3.quicknet.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x80042109) opgetreden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Komt dit omdat ik in het buitenland zit....mail heeft het altijd goed gedaan....of kan je deze mail in het buitenland niet gebruiken....is er misschien een adere manier om deze wel te gebruiken....
Ik hoop snel van jullie te horen...
Grt Frank
