N
Nielz
Hallo,
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ineens problemen met e-mail te versturen vanuit outlook en dan met name met een bijlage erbij.(verzenden gaat erg traag)
mail ophalen gaat vooralsnog wel.
heb reeds met de helpdesk gebeld maar volgens hen ligt het aan mij.
Ik krijg dan meldingen dat de "poort" of "ssl" gegevens onjuist zouden zijn of iets in de trend van:
0x800ccc67 421 service not available o.i.d
ik heb met de helpdesk mijn account instellingen gechecked en die staan juist......ook met helpdesk geprobeerd om via webmail te versturen en dat werkte wel...echter als ik via de webmail een bijlage probeer bij te voegen krijg ik een meilding dat m'n opties niet zijn geupdate
wederom de helpdesk gebeld en als zij inloggen op mijn webmail account kunnen ze wel een bijlage bijvoegen.....die gast zie dat het iets te maken kon hebben met internetbeveiliging/javascriptinstellingen
kan iemand mij helpen?
oh ja....zou het misschien kunnen helpen als ik m'n uitgaande mail via een andere mailserver laat lopen dan mail.chello.nl?
ik heb wel afgelopen week de mcfee virusscanner geinstaleerd echter staan nu de e-mail scan functies uitgeschakeld en nog steeds werkt het verzenden soms niet zou het daar mee temaken kunnen hebben?
Alvast bedankt!
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ineens problemen met e-mail te versturen vanuit outlook en dan met name met een bijlage erbij.(verzenden gaat erg traag)
mail ophalen gaat vooralsnog wel.
heb reeds met de helpdesk gebeld maar volgens hen ligt het aan mij.
Ik krijg dan meldingen dat de "poort" of "ssl" gegevens onjuist zouden zijn of iets in de trend van:
0x800ccc67 421 service not available o.i.d
ik heb met de helpdesk mijn account instellingen gechecked en die staan juist......ook met helpdesk geprobeerd om via webmail te versturen en dat werkte wel...echter als ik via de webmail een bijlage probeer bij te voegen krijg ik een meilding dat m'n opties niet zijn geupdate

wederom de helpdesk gebeld en als zij inloggen op mijn webmail account kunnen ze wel een bijlage bijvoegen.....die gast zie dat het iets te maken kon hebben met internetbeveiliging/javascriptinstellingen

kan iemand mij helpen?
oh ja....zou het misschien kunnen helpen als ik m'n uitgaande mail via een andere mailserver laat lopen dan mail.chello.nl?
ik heb wel afgelopen week de mcfee virusscanner geinstaleerd echter staan nu de e-mail scan functies uitgeschakeld en nog steeds werkt het verzenden soms niet zou het daar mee temaken kunnen hebben?
Alvast bedankt!