• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E-mail probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter monkey07
  • Startdatum Startdatum
M

monkey07

Hallo,

Even een vraagje van mijn kant.
Sinds kort kan je een extra e-mail account aanmaken.
Dit heb ik gedaan, ik heb nu 2 aparte e-mail accounts, maar er is iets vreemds aan de hand.

Als ik namelijk van mij hoofdaccount een e-mail stuur naar mijn nieuwe account, kan ik dit bericht niet ontvangen, waar het blijft is mijn een raadsel??

Stuur ik een bericht van mijn nieuwe account naar mijn hoofdaccount, dan komt het bericht wel binnen.

Ik heb in outlook een extra e-mail account gemaakt, en dit is lange tijd goed gegaan, maar sinds kort werkt het dus niet meer.

Dus:

Van hoofdaccount naar nieuwe account, geen problemen.

Van nieuwe account naar hoofdaccount, kan wel versturen, maar blijkbaar niet ontvangen!!

Volgens mij is dit een probleem van Chello, het heeft namelijk wel gewerkt, en ik heb niets veranderd, maar sinds er bij ons een storing is geweest, werkt het dus niet meer.

Mijn vraag is, heeft iemand anders hier ook last van???
Zo ja, wat heb je hieraan gedaan??

Groetjes,

Monkey07
 
Hmm, raar

Ik heb wel in het begin probleempjes gehad met het aanmaken van een nieuw account. Ik had toen hetzelfde probleem, maar na een dag of twee kreeg ik ineens de mail...

Misschien is dat bij jou ook nog het geval...

Anders moet je even de helpdesk opbellen. (ik weet het ::) )
 
Hoera,

Het is opgelost.
Even de helpdesk gebeld, ze waren vergeten, na de storing van verleden week, de boel te resetten.

Hebben ze nu geregeld, en een wonder, het werkt weer.

Alleen jammer dat ik weer moest bellen, maar ja, het werkt weer.

Greetz,

Monkey07
 
Terug
Bovenaan