S
simonr
Krijg ik een E-mail dat er een nieuwe factuur is,
ga ik naar mijn upc, staat er helemaal geen nieuwe factuur!
Alleen de factuur van vorige maand staat nu weer op open (ja, hij is betaald),
maar hier schijnen meer mensen last van te hebben.
Iemand hetzelfde probleem!
ga ik naar mijn upc, staat er helemaal geen nieuwe factuur!
Alleen de factuur van vorige maand staat nu weer op open (ja, hij is betaald),
maar hier schijnen meer mensen last van te hebben.
Iemand hetzelfde probleem!