• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E-mail nieuwe factuur maar bij mijn UPC geen nieuwe factuur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter simonr
  • Startdatum Startdatum
S

simonr

Krijg ik een E-mail dat er een nieuwe factuur is,
ga ik naar mijn upc, staat er helemaal geen nieuwe factuur!

Alleen de factuur van vorige maand staat nu weer op open (ja, hij is betaald),
maar hier schijnen meer mensen last van te hebben.

Iemand hetzelfde probleem!
 
simonr zei:
Krijg ik een E-mail dat er een nieuwe factuur is,
ga ik naar mijn upc, staat er helemaal geen nieuwe factuur!

Alleen de factuur van vorige maand staat nu weer op open (ja, hij is betaald),
maar hier schijnen meer mensen last van te hebben.

Iemand hetzelfde probleem!
Hier is inderdaad alleens een topic over geweest, is niks aan tedoen!
 
Sorry, misschien was ik niet duidelijk.

Dat van die factuur die weer open staat wist ik al,
maar dat ik een mail krijg en dat er helemaal geen nieuwe factuur is dat is nieuw.
 
simonr zei:
maar dat ik een mail krijg en dat er helemaal geen nieuwe factuur is dat is nieuw.

Dat is inderdaad niet helemaal goed, ik zal het in de gaten houden als ik jou was, en kijken wat er gebeurd
 
Terug
Bovenaan