• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E-mail kwijt na overstap

  • Onderwerp starter kritische kijker
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kritische kijker

Bij het beëindigen van mijn Alles in 1 abonnement is mijn e-mailadres gelijk opgeheven.
Dat wil dus zeggen dat ik geen post meer ontvang via dit adres en dat zelfs binnenkomende post vernietigd wordt.
Normaal wordt de (brief)post na verhuizing door gestuurd.
Mijn vorige provider heeft mijn e-mail zelfs nog 3 maanden doorgestuurd.
Overigens stond niet in de opzeggingsbrief dat mijn e-mail adres per direct werd opgeheven.
Uiteraard zijn de meeste e-mailcontacten al voor de wissel op de hoogte gesteld, maar er zijn altijd nog personen, die hun adressenboek niet meteen bijwerken of de incidentele e-mail contacten.
Natuurlijk kregen deze afzenders een (fout)melding, maar is het nu zo moeilijk om de e-mail via een bepaalde software door te sturen naar het nieuwe e-mailadres.
Een vraag aan de forumdeelnemers:
Valt e-mail ook onder de postwet ?

Op vragen over dit probleem krijg ik alleen een standaard antwoord
(Ziggo doet dit nu eenmaal zo)
Zo ga je niet met je klanten om !
Momenteel heb ik nog TV Standaard via Ziggo.
Ik ben dus nog klant maar hoe lang nog ?
 
Het beste is om niet het mailaccount van de provider te gebruiken, maar bijvoorbeeld een account bij Google (Gmail). Ben je ook niet afhankelijk van je provider en heb je ook geen last van de storingen en beperkingen van je provider. Maar Ziggo is inderdaad soms wel heel erg onnadenkend bezig, bij mij was internet door een fout van Ziggo te vroeg afgesloten, mailadres ook direct verdwenen.
 
Heeft niets met onnadenkend (van de provider) te maken maar meer met onnadenkendheid van mensen die opzeggen. Als je opzegt ben je gewoon je (provider) email-adres kwijt en daar is niets onnadenkends aan.
Jouw suggestie om een gmail.com of outlook.com adres te nemen is dan het enige juiste wat je kunt doen wil je dat voorkomen.

Maar Ziggo is inderdaad soms wel heel erg onnadenkend bezig, bij mij was internet door een fout van Ziggo te vroeg afgesloten, mailadres ook direct verdwenen.
 
Heeft niets met onnadenkend (van de provider) te maken maar meer met onnadenkendheid van mensen die opzeggen. Als je opzegt ben je gewoon je (provider) email-adres kwijt en daar is niets onnadenkends aan.
Jouw suggestie om een gmail.com of outlook.com adres te nemen is dan het enige juiste wat je kunt doen wil je dat voorkomen.

Weet jij soms, als je bij Ziggo van pakket veranderd, dus van Alles-in-1 Plus naar Extra, of je bestaande email blijft behouden? Nu is bij mij @home of wordt dat @Ziggo?
 
Ik heb bij alle wisselingen die ik gedaan heb mijn @Home adres gewoon kunnen behouden.

Weet jij soms, als je bij Ziggo van pakket veranderd, dus van Alles-in-1 Plus naar Extra, of je bestaande email blijft behouden? Nu is bij mij @home of wordt dat @Ziggo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan