• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E-mail geblokeerd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hawkeye73
  • Startdatum Startdatum
H

hawkeye73

Goedendag.

Sinds afgelopen vrijdagmiddag heb ik problemen met het ophalen van mijn e-mail. In eerste instantie kwam er een melding dat het account suspended was, daarna was de gebruikersnaam/wachtwoord fout. Ik heb de helpdesk gebeld en daar konden ze niet zien dat het account suspended was, maar wel dat ze niet konden inloggen op de box. Er is melding van gemaakt met het verzoek om ook te melden waarom het account suspended zou zijn.

Ik ben zondag terug gekomen van een paar daagjes weg en het account bleek nog steeds geblokkeerd te zijn. Weer de helpdesk gebeld, deze heeft er een melding van gemaakt en het wachtwoord gereset. Na een tweetal uurtjes weer geprobeerd, met het originele wachtwoord en nog steeds geen succes.

Maandagochtend heb ik geen meldingen meer gezien in de mail client dat de e-mail niet opgehaald kon worden. Deze melding kreeg ik wel weer in het begin van de middag. Opnieuw de helpdesk gebeld, er is opnieuw melding van gemaakt, en weer met het verzoek om informatie om de reden van de blokkade. In dit geval ben ik s'middags nog door de helpdesk teruggebeld met de mededeling dat er nog niets bekend was over de oorzaak. In dit geval heb ik nog niet gemerkt dat de blokkade er even af geweest is.

Iemand een oplossing hiervoor?

Met vriendelijke groet
Jurgen
 
Terug
Bovenaan