S
searcher
Nog een probleempje,
Tijdens het ophalen van mijn e-mail krijg ik de foutmelding 0*80040600
Iemand enig idee ?
De aantal e-mails worden wel herkend maar binnenhalen via outlook geeft de bovenstaande melding.
Tijdens het ophalen van mijn e-mail krijg ik de foutmelding 0*80040600
Iemand enig idee ?
De aantal e-mails worden wel herkend maar binnenhalen via outlook geeft de bovenstaande melding.

Ik dacht aan de nieuwe abb vorm maar goed we gaan aan de slag