• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

e-mail foutmelding na in gebruikname Thomson modem/router

  • Onderwerp starter Onderwerp starter searcher
  • Startdatum Startdatum
S

searcher

Nog een probleempje,

Tijdens het ophalen van mijn e-mail krijg ik de foutmelding 0*80040600

Iemand enig idee ?
De aantal e-mails worden wel herkend maar binnenhalen via outlook geeft de bovenstaande melding.
 
;D Ik dacht aan de nieuwe abb vorm maar goed we gaan aan de slag
 
Tja, als ik denk dat het iets met de installatie van de modem router te maken heeft dan google
ik niet direct.
Soms is er een server error.

Uiteindelijk via google :) https://support.microsoft.com/kb/814441/nl het probleem opgelost.
 
Terug
Bovenaan