J. de Boer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.969
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Dit onderwerp is geloof ik hier al eens eerder aan de orde geweest. Ik heb onlangs op onze e-mail een familieaccount aangemaakt. En nu wil ik eigenlijk in verband met twee PC's in ons netwerk de aliassen op het hoofdaccount overhevelen naar dat familieaccount. Moet gemakkelijk kunnen zou men verwachten. Niet dus.
De helpdeskmedewerkster had hier nog nooit van gehoord. Enfin, ze voerde ruggespraak met een collega die er meer van wist, op zich netjes vond ik. De volgende dag belde ze me terug met de boodschap de ze het centraal bij Chello niet kunnen doen. De enige manier zou zijn om die alias te wissen, dan zou hij na een "afkoelperiode" van een week vrij zijn om in te voeren in die familieaccount.
Blijkt absoluut niet waar te zijn. Eerder al geprobeerd om te herstellen in de hoofdaccount, en dat lukte meteen. Die "afkoelperiode" (die daarna uiteraard opnieuw begon) is dus zeer duidelijk veel langer dan een week, hoe lang dat mag Joost weten, maar bij Chello wisten ze het blijkbaar niet.
Toch heb ik zo'n idee dat dit met een beetje goede wil wel te fixen moet zijn. Alleen de helpdesk geeft niet thuis, en op een e-mail met hetzelfde verzoek reageren ze niet. Ook niet netjes vind ik. Misschien heeft Tjello een idee?
De helpdeskmedewerkster had hier nog nooit van gehoord. Enfin, ze voerde ruggespraak met een collega die er meer van wist, op zich netjes vond ik. De volgende dag belde ze me terug met de boodschap de ze het centraal bij Chello niet kunnen doen. De enige manier zou zijn om die alias te wissen, dan zou hij na een "afkoelperiode" van een week vrij zijn om in te voeren in die familieaccount.
Blijkt absoluut niet waar te zijn. Eerder al geprobeerd om te herstellen in de hoofdaccount, en dat lukte meteen. Die "afkoelperiode" (die daarna uiteraard opnieuw begon) is dus zeer duidelijk veel langer dan een week, hoe lang dat mag Joost weten, maar bij Chello wisten ze het blijkbaar niet.
Toch heb ik zo'n idee dat dit met een beetje goede wil wel te fixen moet zijn. Alleen de helpdesk geeft niet thuis, en op een e-mail met hetzelfde verzoek reageren ze niet. Ook niet netjes vind ik. Misschien heeft Tjello een idee?