Mogen jullie elkaars emails zien, maar wil je ze gescheiden in eigen mappen hebben dan kan je beide email adressen samen in een programma gebruiken.
Wil je de emails van de andere niet zien als je je eigen emails ophaalt, gebruik dan aparte computers etc., of twee verschillende email programma's.
Een of beide kan ook werken via webmail, maar in het laatste geval zou ik gaan voor een Outlook, of Gmail adres omdat je daar veel meer opslagruimte hebt als bij Ziggo.
Moeten de emails verborgen blijven voor elkaar dan beide via webmail en de wachtwoorden geheim houden.