PeterVeenstra
Forum Gebruiker
- Berichten
- 7
Een aantal weken geleden heb ik de Ziggo Helpdesk gebeld met de vraag om mijn twee bestaande producten (TV en Internet) samen te voegen met Telefoon, een Alles in 1 pakket dus. Ik zat qua telefoon bij KPN.
Internet stond op mijn naam en de TV stond op naam van mijn vriendin. Mijn verzoek was om alles samen te voegen op 1 naam, zodat we voortaan ook maar 1 rekening zouden krijgen. Dat kon. Ziggo's voorkeur was om het op de account van mijn vriendin te zetten. Dat was het gemakkelijkst.. Ik wilde verder niets veranderen. Onze 2 Casema-mailadressen wilde ik houden en ook ons telefoonnummer.
Was allemaal geen probleem..
Deze week kreeg ik de alles in 1 doos. Zag er goed uit. Modem geïnstalleerd. Ook goed. Alleen.. er werd gevraagd om een nieuw Email adres op te geven.. Dat vond ik vreemd. We hadden toch al 2 mailadressen?
Na vele telefoontjes met de helpdesk weet ik nu dat er geen mail migratie is uitgevoerd. Ik heb nu een Ziggo mailadres, maar omdat de account op mijn naam staat, kan alle Casema mail automatisch naar mijn Ziggo-adres worden doorgestuurd. Mijn vriendin is echter minder gelukkig. De Helpdesk kan geen "door-routering" voor haar Casema adres opvoeren. Ze kunnen ook geen Casema-mailadressen meer invoeren.
De medewerker die me het laatst heeft geholpen was heel vriendelijk en terzake kundig. Hij heeft zijn supervisor erbij gehaald (wat de enige optie was voor hem). Die wilde niet aan de telefoon komen.. :no:
Nou ja, na lang proberen heb ik dus vanochtend een officiële klacht bij ze ingediend. Een systeembeheerder kan dit probleem gemakkelijk oplossen, dat weet ik. Ik vind dat Ziggo die moeite moet doen. Het probleem is door hen zelf veroorzaakt en dan moet je als organisatie ook de moeite doen om het te herstellen.
Benieuwd hoe dit af afloopt.. Hou jullie op de hoogte
Heeft iemand dit zelf meegemaakt?
Peter
Internet stond op mijn naam en de TV stond op naam van mijn vriendin. Mijn verzoek was om alles samen te voegen op 1 naam, zodat we voortaan ook maar 1 rekening zouden krijgen. Dat kon. Ziggo's voorkeur was om het op de account van mijn vriendin te zetten. Dat was het gemakkelijkst.. Ik wilde verder niets veranderen. Onze 2 Casema-mailadressen wilde ik houden en ook ons telefoonnummer.
Was allemaal geen probleem..
Deze week kreeg ik de alles in 1 doos. Zag er goed uit. Modem geïnstalleerd. Ook goed. Alleen.. er werd gevraagd om een nieuw Email adres op te geven.. Dat vond ik vreemd. We hadden toch al 2 mailadressen?
Na vele telefoontjes met de helpdesk weet ik nu dat er geen mail migratie is uitgevoerd. Ik heb nu een Ziggo mailadres, maar omdat de account op mijn naam staat, kan alle Casema mail automatisch naar mijn Ziggo-adres worden doorgestuurd. Mijn vriendin is echter minder gelukkig. De Helpdesk kan geen "door-routering" voor haar Casema adres opvoeren. Ze kunnen ook geen Casema-mailadressen meer invoeren.

De medewerker die me het laatst heeft geholpen was heel vriendelijk en terzake kundig. Hij heeft zijn supervisor erbij gehaald (wat de enige optie was voor hem). Die wilde niet aan de telefoon komen.. :no:
Nou ja, na lang proberen heb ik dus vanochtend een officiële klacht bij ze ingediend. Een systeembeheerder kan dit probleem gemakkelijk oplossen, dat weet ik. Ik vind dat Ziggo die moeite moet doen. Het probleem is door hen zelf veroorzaakt en dan moet je als organisatie ook de moeite doen om het te herstellen.
Benieuwd hoe dit af afloopt.. Hou jullie op de hoogte
Heeft iemand dit zelf meegemaakt?
Peter
Laatst bewerkt door een moderator: