P
polderboy
op E-entertainment hebben wij geen ondertitels meer
nu kijk ik er niet naar maar mijn vrouw zit te balen.
De andere channels geven wel gewoon de subs, wanneer ik op info druk dan staat er bij ondertitels "geen" en die kan ik niet vernaderen. In het hoofdmenu-instellingen staat NL wel ingesteld als ondertitels.
Hebben wij alleen dit probleem of hebben anderen daar ook last van?
nu kijk ik er niet naar maar mijn vrouw zit te balen.De andere channels geven wel gewoon de subs, wanneer ik op info druk dan staat er bij ondertitels "geen" en die kan ik niet vernaderen. In het hoofdmenu-instellingen staat NL wel ingesteld als ondertitels.
Hebben wij alleen dit probleem of hebben anderen daar ook last van?