• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E-16 foutmelding na activeren smartcard

  • Onderwerp starter ronaldinjooo
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ronaldinjooo

Hallo,
Gisteren een (nieuw) smartcard gekregen voor extra tv op me slaapkamer. Ik doe me smartcard in me decoder, en probeer hem te activeren wat gewoon lukt. Maar ik krijg op alle zenders behalve NED1, een foutmelding dat de zender niet in mijn pakket zou zitten. Heb alle mogelijke oplossingen via de site van Ziggo al geprobeerd, geprobeerd te herstellen, maar niks lijkt te helpen.. Heeft iemand enig idee?
 
De smartcard in de andere decoder geeft de foutmelding ; service is momenteel geblokkeerd.. Analoog beeld is gewoon normaal. De smartcard die momenteel in de "hoofdtelevisie" zit en het gewoon doet, doet het ook normaal in de decoder op de tv in mijn slaapkamer.
 
OK, op de slaapkamer doet de eerste SC het wel, maar de tweede SC doet het nergens. Dan is de 2e SC nog niet geactiveerd. Doe het activeren nogmaals (kan ook via #1200) en laat de ontvanger AAN staan gedurende 1 uur met de SC er in. Werkt het dan nog niet: Bel klantenservice #1200.
Het SC-nummer is toch wel 100% correct ingevoerd hè?
 
Zoiets dacht ik al dat het activeren gewoon mislukt was. Maar, als ik op de site van ziggo kijk zie ik dat die wel tussen de geactiveerde smartcards staat. Maar hoe kan ik hem opnieuw activeren dan? Want ik heb al 3 geactiveerd, alleen die ik hiervoor had is kapot gegaan vandaar dat ik een nieuwe smartcard heb nu. Als ik op smartcard activeren klik, kom ik in dat menutje uit waar staat dat er al 3 heb geactiveerd en meer kan ik niet doen? Ik heb overigens de hele nacht de decoder aan gehad met de smartcard er in. Anders moet ik toch maar bellen denk ik..
 
Via #1200 kun je 5 SC's laten activeren.
In Mijn Ziggo staat een knop Herstel (heractiveren) die bedoel ik.
 
Voor heractiveren zal de kaart eerst geactiveerd moeten zijn.
Je schrijft dat dit kaart 4 is en die kan alleen via de helpdesk (1200) geactiveerd worden.


Als 1 van de nu geactiveerde kaarten kapot is en niet meer gebruikt wordt, dan kun je die gelijk laten verwijderen.
 
Voor heractiveren zal de kaart eerst geactiveerd moeten zijn.
Je schrijft dat dit kaart 4 is en die kan alleen via de helpdesk (1200) geactiveerd worden..
Nee hoor, dit is kaart nummer 3. Er staan nu ook 3 geactiveerde kaarten bij mijnziggo, alleen kaart nummer 3 doet het dus niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan