• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

EénVandaag krijgt een nieuw decor

Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
De komende twee weken wordt EénVandaag gepresenteerd vanaf de redactie.

Kijk tot 12 oktober via de webcam naar de opbouw van het nieuwe decor.

https://www.eenvandaag.nl/binnenland/35134/e_nvandaag_krijgt_een_nieuw_decor_

Laten wij hopen dat de NOS tegelijkertijd Eén Vandaag in 1080i HDTV kwaliteit uit gaat zenden i.p.v. het geupscaled HDTV excuus dat ik nu op mijn scherm te zien krijg.
 
Zou het een niet met het ander te maken hebben? Het zou mooi zijn ja.
 
Haha 2 gekken 1 gedachte; ik wilde precies hetzelfde topic plaatsen ;D
Inderdaad, hopen dat ze dit doen om dan in écht HD over te kunnen!
 
Arthur29 zei:
Zou het een niet met het ander te maken hebben? Het zou mooi zijn ja.

Inderdaad. Het Journaal, Eén Vandaag en het Sport Journaal in HDTV 1080i zou wel mooi zijn.
 
Het Sportjournaal is toch al HD? Of haal ik nu de reguliere Studio Sport uitzendingen door elkaar? Die zijn namelijk al een tijdje in HD te zien.
 
Arthur29 zei:
Het Sportjournaal is toch al HD? Of haal ik nu de reguliere Studio Sport uitzendingen door elkaar? Die zijn namelijk al een tijdje in HD te zien.

Volgens mij wel maar alle drie programma's achter elkaar in HD kwaliteit zou mooi zijn wat continuiteit betreft.
 
Terug
Bovenaan