• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eén login sessie voor TC7200?

Berichten
20
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,
Ik heb een probleem. Als ik wil inloggen in de modem/router TC7200, dan krijg ik de melding dat er maar in 1 sessie ingelogd mag zijn. Ik had ingelogd via een laptop en daarna via een desktop, maar nu kom ik er op beiden niet meer in. Vervalt dat na een bepaalde tijd?
 
Even opnieuw opstarten, en volgende keer eerst uitloggen.
 
Ik zie dat bij verschillende routers (zoals mijn ASUS RT66)
 
Hier inderdaad ook Casperd. Ik wil nog wel eens middels Remote Desktop bezig zijn op de server en op de PC tegelijk vanaf de laptop. Login RT-AC66 vanaf PC, staat er nog een login open vanaf de server ??? Met Netgear en Linksys eigenlijk nooit gehad, dus was even wennen.
 
Bedankt, had hier nooit eerder last van. :)
 
Ik ook, werkt prima.

Een andere vraag, wie heeft op de TC7200 WI-FI op 5Ghz ingesteld?
Standaard staat de modem op 2,4Ghz. Maar je kunt deze ook op 5Ghz. zetten.
 
Het of 2.4 Mhz of 5 Mhz
Beide tegelijk draaien gaat helaas niet
 
Ik heb eigenlijk het zelfde probleem als de TS.
Gisteravond met mijn laptop op het modem ingelogd. Laptop dicht gedaan en naar bed gegaan. Ik zit nu op mijn werk, en wilde nog even controleren of een bepaalde poort open staat en naar de juiste machine door verwijst omdat ik geen VPN naar huis kan openen. Ik heb via Remote Desktop verbinding gemaakt met mijn computer thuis, en vervolgens geprobeerd op het modem in te loggen. Dat gaat helaas niet omdat er maar 1 sessie toegestaan is.
Is er nog een mogelijkheid om de sessie af te sluiten buiten mijn vriendin hem uit en weer aan te laten zetten? 16 uur later denkt het modem kennelijk nog steeds dat de sessie open staat. /logout.asp openen vanaf mijn computer thuis werkt niet.
 
Terug
Bovenaan