Hoi,
Ik heb een probleem. Als ik wil inloggen in de modem/router TC7200, dan krijg ik de melding dat er maar in 1 sessie ingelogd mag zijn. Ik had ingelogd via een laptop en daarna via een desktop, maar nu kom ik er op beiden niet meer in. Vervalt dat na een bepaalde tijd?
Ik heb een probleem. Als ik wil inloggen in de modem/router TC7200, dan krijg ik de melding dat er maar in 1 sessie ingelogd mag zijn. Ik had ingelogd via een laptop en daarna via een desktop, maar nu kom ik er op beiden niet meer in. Vervalt dat na een bepaalde tijd?
Met Netgear en Linksys eigenlijk nooit gehad, dus was even wennen.