• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eén & Canvas HD ondertiteling 2 seconden te laat

Berichten
155
Graag kijk ik naar Eén en Canvas, alleen stoort mij dat de ondertiteling 2 seconden achterloopt met spraak op het HD kanaal van Eén en Canvas.
Dit zowel als de ondertiteling knopt indrukt van mijn afstandbediening intoetst of dat ik gebruik maakt van teletekstpagina 888.

Ga je naar het SD kanalen van Eén en Canvas en je roept dan via teletekst 888 de ondertiteling op, dan loopt het synchroon.

Nu hoop ik dat iemand van Ziggo dit mee leest en ook oplost. Dit ook omdat ze in de toekomst de SD kanalen gaat schrappen!

Graag hoor ik ook van andere of zij het probleem ook ervaren? :thumb up:
 
Ik zie het inderdaad ook. Ik heb het even vergeleken met de satelliet, daar loopt het wel gelijk. Het loopt geloof ik niet constant achter maar zwabbert nogal.
 
Graag kijk ik naar Eén en Canvas, alleen stoort mij dat de ondertiteling 2 seconden achterloopt met spraak op het HD kanaal van Eén en Canvas.
Dit zowel als de ondertiteling knopt indrukt van mijn afstandbediening intoetst of dat ik gebruik maakt van teletekstpagina 888.

Ga je naar het SD kanalen van Eén en Canvas en je roept dan via teletekst 888 de ondertiteling op, dan loopt het synchroon.

Nu hoop ik dat iemand van Ziggo dit mee leest en ook oplost. Dit ook omdat ze in de toekomst de SD kanalen gaat schrappen!

Graag hoor ik ook van andere of zij het probleem ook ervaren? :thumb up:

Hoi Titan,

Bedankt voor het melden van dit probleem met de ondertiteling. Op dit moment kan ik het niet reproduceren maar we gaan hier zeker mee aan de slag. Zodra ik meer duidelijkheid voor je heb kom ik hier terug met een reactie.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Hoi Titan,

Bedankt voor het melden van dit probleem met de ondertiteling. Op dit moment kan ik het niet reproduceren maar we gaan hier zeker mee aan de slag. Zodra ik meer duidelijkheid voor je heb kom ik hier terug met een reactie.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare

Top Pim.

Vanmiddag om 13.50 is het programma Thuis (de vlaamse GTST) op Eén HD, wellicht dat je dan kan kijken!

Hoor wel hoe het gaat. Nogmaals dank. :applause:
 
Top Pim.

Vanmiddag om 13.50 is het programma Thuis (de vlaamse GTST) op Eén HD, wellicht dat je dan kan kijken!

Hoor wel hoe het gaat. Nogmaals dank. :applause:

Hoi Titan,

Kan je mij laten weten wat voor merk en type mediabox jij gebruikt?

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Humax 5100, 5200 en 5300.

Bedankt! We hebben een onderzoek gestart. De juiste mensen zijn gevonden en nu wordt uitgezocht of we dit intern moeten oplossen of dat het bij de aanbieder ligt.

Wordt vervolgd...

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Top. Hoor wel of er verder nog hulp nodig is! :applause:

Op dit moment nog geen nieuws. Wel is het bevestigd dat wij het signaal 1 op 1 doorsturen. Wij zien dus ook geen problemen aan onze kant. Op dit moment ligt het dus bij de aanbieder om het verder te onderzoeken.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Okay, dankjewel Pim.

Sorry dat ik niet eerder reageerde, was er een paar dagen tussenuit. :-)
 
Terug
Bovenaan