- Berichten
- 155
Graag kijk ik naar Eén en Canvas, alleen stoort mij dat de ondertiteling 2 seconden achterloopt met spraak op het HD kanaal van Eén en Canvas.
Dit zowel als de ondertiteling knopt indrukt van mijn afstandbediening intoetst of dat ik gebruik maakt van teletekstpagina 888.
Ga je naar het SD kanalen van Eén en Canvas en je roept dan via teletekst 888 de ondertiteling op, dan loopt het synchroon.
Nu hoop ik dat iemand van Ziggo dit mee leest en ook oplost. Dit ook omdat ze in de toekomst de SD kanalen gaat schrappen!
Graag hoor ik ook van andere of zij het probleem ook ervaren? :thumb up:
Dit zowel als de ondertiteling knopt indrukt van mijn afstandbediening intoetst of dat ik gebruik maakt van teletekstpagina 888.
Ga je naar het SD kanalen van Eén en Canvas en je roept dan via teletekst 888 de ondertiteling op, dan loopt het synchroon.
Nu hoop ik dat iemand van Ziggo dit mee leest en ook oplost. Dit ook omdat ze in de toekomst de SD kanalen gaat schrappen!
Graag hoor ik ook van andere of zij het probleem ook ervaren? :thumb up: