• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DWDD beeld is langzamer dan geluid

Berichten
70
Tja, of het geluid is sneller dan het beeld...


Zowel analoog als digiTV; ligt dus es een keer niet aan UPC! ;)
 
Zat al te wachten op een berichtje :)
Ik zie het ook op 73 en 3. Andere kanalen wel goed.
 
Yups, geluid hikje en toen was er Mono geluid volgens mij en even later weer gewoon goed geluid. Vreemd :)
 
Hier ook het geval. Ik ben overgeschakeld naar analoog, maar daar was het ook zo. Weer terug naar digitaal en het was weer goed. Lag dus waarschijnlijk niet aan UPC.
 
Terug
Bovenaan