Vannacht was het weer raak.
Ik heb een omname gemaakt vannacht van 00.05 tot 01.30
Toen ik vanmorgen beneden kwam was de opname afgesloten, alleen
stond de harde schijf nog steeds te draaien
Dvr behoorlijk warm natuurlijk.
Dit is me al vaker overkomen: het apparaat gaat na een opname niet in volledige
stand by maar de harde schijf blijft actief.
Wie weet raad?
Ik heb een omname gemaakt vannacht van 00.05 tot 01.30
Toen ik vanmorgen beneden kwam was de opname afgesloten, alleen
stond de harde schijf nog steeds te draaien
Dvr behoorlijk warm natuurlijk.
Dit is me al vaker overkomen: het apparaat gaat na een opname niet in volledige
stand by maar de harde schijf blijft actief.
Wie weet raad?
