F
frankw
Als er 2 programma's gelijkertijd worden opgenomen moet de DVR op standby. (so far so good)
Wanneer 1 opname is beeindigd en de DVR wordt ingeschakeld dan stop de langst lopende opname ook en verdwijnt de reeds opgenomen deel uit de lijst van opname. Van deze (2de) opname is dus helemaal niets meer terug te vinden. Dit probleem is sinds enkele weken.
Hebben meer mensen dit probleem en gaat UPC dit met een volgende SW upgrade rechtzetten?
Wanneer 1 opname is beeindigd en de DVR wordt ingeschakeld dan stop de langst lopende opname ook en verdwijnt de reeds opgenomen deel uit de lijst van opname. Van deze (2de) opname is dus helemaal niets meer terug te vinden. Dit probleem is sinds enkele weken.
Hebben meer mensen dit probleem en gaat UPC dit met een volgende SW upgrade rechtzetten?