Da's vrij weinig dan wel (neem aan dat je geprobeerd hebt handmatig de juiste scart-aansluiting hebt geprobeerd te zoeken) Omdat je de dvr onder andere hebt gereboot, kun je dubbelchecken of de scart-aansluitingen aan beide kanten nog goed zitten? Zo ben ik ooit ook eens beziggeweest... begreep niet wat er loos kon zijn totdat ik de scartkabel half uit de tv zag hangen...Als dat het niet is weet ik het ook niet meer
Je kunt eventueel proberen de 'installatie' blind uit te voeren, als je dat wilt proberen zal ik m'n box hier ook ff naar fabrieksinstellingen zetten en stap-voor-stap beschrijven wat je kunt doen om dit zonder beeld te realiseren