J
jeuj
Cisco
hardwareversie 1.8
softwareversie 4.0.0.7E10
bootloader-versie 1.08
Mijn mediabox neemt niet meer op. Ik kan een opname starten. Het rode lampje gaat branden, maar gaat na afloop van de op te nemen uitzending niet meer uit.
Bij mijn opnamen komt ook helemaal niets meer te staan.
De stroom er al eens afgehaald. Alles gereset naar fabrieksinstellingen. Het levert geen enkel resultaat op.
Een uitzending pauzeren lukt nog wel. Echter daarna weer hervatten of terugspoelen niet. Blijkbaar werkt het hele opname gebeuren niet meer. Als ik dus een uitzending pauzeer, kan ik daarna helemaal niets meer. Dan moet de stroom er af om het apparaat weer in beweging te krijgen.
Wat moet/kan ik nog doen?
hardwareversie 1.8
softwareversie 4.0.0.7E10
bootloader-versie 1.08
Mijn mediabox neemt niet meer op. Ik kan een opname starten. Het rode lampje gaat branden, maar gaat na afloop van de op te nemen uitzending niet meer uit.
Bij mijn opnamen komt ook helemaal niets meer te staan.
De stroom er al eens afgehaald. Alles gereset naar fabrieksinstellingen. Het levert geen enkel resultaat op.
Een uitzending pauzeren lukt nog wel. Echter daarna weer hervatten of terugspoelen niet. Blijkbaar werkt het hele opname gebeuren niet meer. Als ik dus een uitzending pauzeer, kan ik daarna helemaal niets meer. Dan moet de stroom er af om het apparaat weer in beweging te krijgen.
Wat moet/kan ik nog doen?