• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DVR neemt niet meer op

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jeuj
  • Startdatum Startdatum
J

jeuj

Cisco
hardwareversie 1.8
softwareversie 4.0.0.7E10
bootloader-versie 1.08

Mijn mediabox neemt niet meer op. Ik kan een opname starten. Het rode lampje gaat branden, maar gaat na afloop van de op te nemen uitzending niet meer uit.
Bij mijn opnamen komt ook helemaal niets meer te staan.
De stroom er al eens afgehaald. Alles gereset naar fabrieksinstellingen. Het levert geen enkel resultaat op.

Een uitzending pauzeren lukt nog wel. Echter daarna weer hervatten of terugspoelen niet. Blijkbaar werkt het hele opname gebeuren niet meer. Als ik dus een uitzending pauzeer, kan ik daarna helemaal niets meer. Dan moet de stroom er af om het apparaat weer in beweging te krijgen.

Wat moet/kan ik nog doen?
 
Bellen. Dan stuurt upc een nieuwe box. Had hetzelfde met een cisco box.
 
Bedankt. Ik hang aan de lijn, maar helaas "al onze medewerkers zijn in gesprek". Benieuwd of ik er vandaag nog door kom.

update: nieuwe box wordt binnen een week opgestuurd.
 
En nu maar hopen dat deze het wel blijft doen want deze boxen zijn niet erg best, bij mij overleed de box al na 4 weken, de tweede hield het nog geen week uit (beide problemen met opnemen signalen waren goed) sinds vandaag de zelde problemen, na reset door upc werkte het ding even toen stopte het weer, later begon het ding om het kwartier uit zichzelf te resetten
 
Terug
Bovenaan